خلاصه مهم ترین اخبار فولادی در مهر ماه ۹۹
2020-10-22
طرح تحول دیجیتال حرکتی بسیار بزرگ برای حفظ سرآمدی فولاد مبارکه
2020-10-31

بازدید نماینده محترم ولی فقیه در آذربایجان شرقی از گروه صنعتی آریا سهند تبریز

نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با حضور در کارخانه آریا سهند تبریز از توانمندی ها، محصولات و خط تولید این گروه صنعتی بازدید کرد.
آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم در بازدید از گروه صنعتی آریا سهند تبریز و دیدار با مدیران این شرکت با اشاره به اقدامات ارزشمند صورت گرفته شده در حوزه تولید، گفت: با دیدن این کارخانه و اقداماتی که برای تولید و اشتغال در آن صورت گرفته است، احساس غرور می کنم.
وی افزود: این کارخانه با همت افراد دلسوزی راه اندازه شده است و محصولاتی چون پروفیل، لوله و قوطی که در این واحد صنعتی تولید می شود، در نوع خود و در این منطقه منحصر به فرد است.
آیت الله آل هاشم تاکید کرد: قدردانی از این عزیزان که در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش می کنند، کمترین کاری است که می توان انجام داد و امیدواریم دولت و مسئولین ذی ربط بتوانند از این کارآفرینان و صنعتگران حمایت های لازم را داشته باشند.
گفتنی است، گروه صنعتی آریا سهند تبریز در سال ۱۳۹۵ با بهره‌گیری از توان فنی و علمی کارشناسان داخلی و با هدف تولید انواع لوله‌، قوطی و پروفیل آغاز به کار کرده است . ظرفیت تولید ماهیانه این کارخانه در فاز کنونی معادل ۶۰۰۰ تن در ماه است که باعث اشتغالزایی برای بیش از ۱۲۰ نفر بصورت مستقیم و ۱۳۵۰ نفر بطور غیرمستقیم شده است.