پک ویژه نمونه محصولات تولیدی آریا سهند تبریز آماده شد
2022-05-19
معرفی محصولات گروه صنعتی آریا سهند تبریز / انواع بیضی فولادی
2022-07-19

دریافت ۶ گواهینامه جدید بین المللی استاندارد در آریا سهند تبریز

گروه صنعتی آریا سهند تبریز موفق به اخذ ۶ گواهینامه جدید بین المللی استاندارد شده است.

مدیر عامل گروه صنعتی آریا سهند تبریز با اعلام این خبر گفت: با بررسی های صورت گرفته توسط موسسات بین المللی و تایید فرآیندهای تولید در گروه صنعتی آریا سهند تبریز، این گروه صنعتی موفق به کسب استانداردهای ایزو ۱۰۰۰۲ ، ایزو ۱۰۰۰۴ ، ایزو ۵۰۰۰۱ ، ایزو ۱۴۰۰۱ ، ایزو ۴۵۰۰۱ و ایزو ۹۰۰۱ شد.

حمل کاری تاکید کرد: دو استانداردهای بین المللی ایزو ۱۰۰۰۲ و ایزو ۱۰۰۰۴ به بخش رضایت مشتریان این واحد تولیدی مرتبط است و به دلیل تلاش های صورت گرفته در آریا سهند تبریز برای جلب رضایت مشتریان و دریافت مناسب و بررسی شکایات احتمالی، به این گروه صنعتی داده شده است.

وی افزود: توجه به کیفیت بالای محصولات تولیدی و جلب رضایت مشتریان از جمله خط مشی گروه صنعتی آریا سهند تبریز از زمان آغاز فعالیت بوده و دریافت استانداردهای بین المللی در این زمینه نشان دهنده اهمیتی است که در این مجموعه تولیدی به موارد گفته شده می دهیم.

حمل کاری خاطرنشان کرد:علاوه بر دو استاندارد فوق، استاندارد بین المللی ایزو ۵۰۰۰۱ در زمینه مدیریت انرژی و با توجه به سیاست های این گروه صنعتی در زمینه مصرف بهینه انرژی به آریا سهند تبریز تعلق گرفته است.

وی عنوان کرد: پیشتر نیز استانداردهای ۳ گانه شامل استاندارد ISO14001 در زمینه حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از آسیب رساندن آلاینده ها ، استاندارد ISO45001 در زمینه مدیریت سلامت شغلی و ایمنی و استاندارد ISO9001 در زمینه سیستم مدیریت کیفیت تولید محصول توسط این گروه صنعتی اخد شده بود و با دریافت استاندارد ISO10004 برای رضایتمندی مشتری، ISO10002 برای راه اندازی سیستم مدیریت شکایات مشتریان و ISO50001 برای مدیریت انرژی، تعداد گواهینامه های بین المللی استاندارد دریافت شده توسط گروه صنعتی آریا سهند تبریز به ۶ گواهینامه رسید.

حمل کاری در پایان با اشاره به صادرات محصولات تولیدی گروه صنعتی آریا سهند تبریز در طول یک سال گذشته، گفت: رضایت مشتریان داخلی در کنار علاقمندی مشتریان خارجی به دلیل کیفیت محصولات از جمله لوله، قوطی، پروفیل و بیضی فولادی، نشان دهنده مسیر مناسبی است که این گروه صنعتی در جهت توسعه می پیماید.