فرصت شغلی یک
2020-07-09
فرصت های شغلی در حوزه امور دفتری
2020-07-30

بازدید رئیس سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف کنندگان از آریا سهند تبریز

رئیس سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف کنندگان کشور به همراه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از گروه صنعتی آریا سهند تبریز بازدید کردند.
عباس تابش ، معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در این بازدید که با حضور مدیرعامل و رئیس هیات مدیره گروه صنعتی آریا سهند تبریز برگزار شد، از اقدامات صورت گرفته برای تولید محصول با کیفیت داخلی و جوابگویی به نیاز داخل کشور تقدیر کرد.
وی با اشاره به لزوم حمایت مسئولان از تولید ملی در سال جهش تولید، بر نیاز کشور به تولید هر چه بیشتر محصولات داخلی برای قطع وابستگی به کشورهای خارجی، تاکید کرد.
حبیب امین زاده، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی نیز در این بازدید ضمن اظهار رضایت از اقدامات صورت گرفته در گروه صنعتی آریا سهند تبریز بر لزوم همدلی برای ادامه روند رو به رشد تولید در استان تاکید کرد.
گفتنی است، گروه صنعتی آریا سهند تبریز در سال ۱۳۹۵ با بهره‌گیری از توان فنی و علمی کارشناسان داخلی و با هدف تولید انواع لوله‌، قوطی و پروفیل آغاز به کار کرده است . ظرفیت تولید ماهیانه این کارخانه در فاز کنونی معادل ۶۰۰۰ تن در ماه است که باعث اشتغالزایی برای بیش از ۱۲۰ نفر شده است.