خط تولید آریا سهند تبریز
افزایش اشتغال با حمایت از واحدهای اشتغالزا
2021-10-27
اخذ گواهی استاندار سه گانه IMS توسط گروه صنعتی آریا سهند تبریز
2021-11-09

صادرات ۲ میلیون دلاری آریا سهند تبریز به کشورهای همسایه


گروه صنعتی آریا سهند تبریز در ۶ ماهه نخست امسال موفق به صادرات بیش از ۲ میلیون دلار انواع محصولات فولادی به کشورهای همسایه شده است.
مدیرعامل گروه صنعتی آریا سهند تبریز با اعلام این خبر، گفت: این گروه صنعتی در ۶ ماهه نخست امسال با اولویت دادن به موضوع صادرات، موفق به صادرات انواع قوطی، پروفیل، لوله و بیضی فولادی به کشورهای همجوار شده است.
وحید حمل کاری افزود: این میزان صادرات علی رغم مشکلات ناشی از تحریم ها صورت گرفته و باعث ارزآوری ۲ میلیون دلاری به کشور شده است.
وی تصریح کرد: گروه صنعتی آریا سهند تبریز بر اساس منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تکیه بر توان داخلی با نگاه ویژه به صادرات، علاوه بر داخلی سازی تولید محصولات فولادی و جوابدهی به بازار داخلی، بازارهای هدف در کشورهای همسایه و همجوار را نیز مورد توجه قرار داده است.
حمل کاری اظهار کرد: در صورت حمایت مسئولان و تامین مواد اولیه مورد نیاز برای افزایش تولید، این گروه صنعتی توانایی افزایش ۱۰۰ درصدی آمار شش ماهه نخست را تا پایان سال ۱۴۰۰ داشته و برنامه ریزی برای رسیدن به توان تولید بیشتر برای این میزان صادرات صورت گرفته است.
وی با اشاره به اشتغالزایی بالای حاصل از توسعه صادرات، گفت: با افزایش تولید و صادرات اقدام به افزایش نیروی کار و شیفت های کاری نموده ایم تا قدم بزرگتری در زمینه اولویت های دولت از جمله افزایش اشتغال برداریم.
گفتنی است، گروه صنعتی آریا سهند تبریز و گسترش فولاد حامد در زمینه تولید محصولات باکیفیت فولادی از جمله لوله، قوطی و پروفیل به عنوان محصول اولیه برای صنایعی چون خودروسازی، تجهیزات ساختمانی، لوازم خانگی، دوچرخه سازی، مبل سازی، لوسترسازی، کابینت سازی و سایر صنایع مرتبط فعالیت می کند.